درمان زردی نوزاد مقالات علمی

بهترین دکتر زردی نوزادان در تهرانپارس


Warning: getimagesize(https://www.yahoosalamat.com/wp-content/uploads/2024/07/بهترین-دکتر-زردی-نوزادان-در-تهرانپارس-0.jpg): Failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/aanrmxsf/public_html/wp-content/themes/medizin/framework/class-image.php on line 120
بهترین دکتر زردی نوزادان در تهرانپارس کلینیک یاهوسلامت

بهترین دکتر زردی نوزادان در تهرانپارس

زردی نوزاد عارضه ای رایج در بین نوزادان است که بدلایل زیادی ایجاد میشود. درمان زردی پروسه سختی نیست اگر در زمان مناسب و قبل از شدید شدن بیماری صورت گیرد. اگر در محله تهرانپارس یا دیگر محله های شرق تهران ساکن هستید می توانید برای درمان زردی نوزاد خود به کلینیک بهترین دکتر زردی نوزادان در تهرانپارس (دکتر عباس معین) مراجعه نمایید.

همچنین اجاره دستگاه زردی در کلینیک یاهوسلامت انجام می شود تا شما بتوانید در منزل خود مراقبت از نوزادتان را انجام دهید و این عارضه را به سلامت و راحتی پشت سر بگذارید. در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد بهترین دکتر زردی نوزادان در تهرانپارس مطالب بیشتری بدانیم.

نحوه تشخیص زردی نوزاد

اغلب نوزادانی که دچار زردی هستند از روی رنگ پوستشان تشخیص داده می شوند. پوست این نوزادان دچار زردی است و روز به روز نیز بر این زردی افزوده می شود. اگر با انگشت فشار کمی روی نوک بینی یا پیشانی نوزاد مبتلا به زردی ایجاد کنید رنگ این قسمت ابتدا به سفیدی و سپس به زردی متمایل می شود. البته توصیه ما به شما والدین مسئول و آگاه این است که ۲ تا ۳ روز پس از تولد نوزاد برای معاینات اولیه به پزشک متخصص نوزادان مراجعه کنید تا چنانچه فرزند شما دچار زردی باشد توسط پزشک تشخیص داده شود و اقدامات لازم برای بهبود زردی صورت گیرد.

پزشک متخصص نوزادان با معاینه پوست و چشمهای نوزاد و یا بررسی آزمایش خون نوزاد متوجه درجه زردی و نوع درمان مورد نیاز زردی می شود. همچنین با دستگاه تست زردی نوزاد یا بیلی روبینومتر می توان زردی نوزاد را مورد سنجش قرار داد. در کلینیک یاهوسلامت عرضه دستگاه درمان زردی نوزاد نیز انجام می شود که در صورت نیاز می توانید نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

بهترین دکتر زردی نوزادان در تهرانپارس علائم زردی

دلیل طولانی شدن زردی نوزاد چیست؟

شاید این سوال برای اغلب والدین پیش بیاید که زردی نوزاد چند روز طول می کشد؟ در اینجا باید گفت که زردی نوزادی اغلب دو روز پس از تولد بروز می کند و معمولا تا دو هفتگی نوزاد از بین می رود. در نوزادانی که نارس هستند و اغلب بیش از دیگر نوزادان مستعد زردی هستند و اغلب تا سه هفته روند بهبودی زمان نیاز دارد.

شایان ذکر است که نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می کنند زمان بیشتری طول می کشد تا زردی از بین برود و ممکن است تا یک ماه زردی نوزاد ادامه داشته باشد. پزشک متخصص نوزادان و کودکان با معاینه پوست بدن و چشمهای نوزاد و همچنین مطالعه نتیجه آزمایش خون می تواند زمان بهبود بیماری زردی در نوزاد را تخمین بزند.

بهترین دکتر زردی نوزادان در تهرانپارس

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم دکتر عباس معین متخصص نوزادان و کودکان و مدیر کلینیک یاهوسلامت هستند. ایشان با بیش از ۲۲ سال سابقه و تجربه در زمینه درمان بیماریهای نوزادان و کودکان ، درمان زردی نوزادان ، ختنه به روشهای حلقه و سنتی و … یکی از بهترین دکتر زردی نوزادان در تهرانپارس می باشند.

دکتر معین با معاینه جسمی نوزاد و همچنین با استفاده از دستگاه تست زردی از طریق پوست متوجه وجود یا عدم وجود زردی در نوزاد شده و درمان های لازم برای بهبود زردی نوزاد را به والدین توصیه می کنند. همچنین در این کلینیک اجاره دستگاه زردی به سراسر شهر تهران و شهرستانهای اطراف انجام می شود. شما می توانید با خیال راحت درمان زردی نوزاد خود را به دکتر معین بسپارید. 

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین دکتر زردی نوزادان در شرق تهران را مطالعه نمایید. 

بهترین دکتر زردی نوزادان در تهرانپارس اجاره دستگاه زردی

آدرس بهترین دکتر زردی نوزادان در تهرانپارس

کلینیک یاهوسلامت که مدیریت آن را دکتر عباس معین به عهده دارند یکی از کلینیک های تخصصی در زمینه درمان زردی ، انجام ختنه ، واکسیناسیون ، اجاره دستگاه زردی ، انجام جراحی های سرپایی و … می باشد. این کلینیک در محله تهرانپارس و بین فلکه دوم و چهارراه تیرانداز ، نبش ۱۶۲ غربی ، پلاک ۱ واحد ۱ واقع شده است. برای مراجعه به کلینیک یاهوسلامت قبل از مراجعه حتما اقدام به رزرو نوبت تلفنی کنید تا در وقت حضور در کلینیک دچار معطلی نشوید.

شماره تلفن بهترین دکتر زردی نوزادان در تهرانپارس

برای تماس با کلینیک یاهوسلامت و رزرو نوبت تلفنی با شماره تلفن های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۱۹۰۹۴۸۴۳۲ در ساعات ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۴ عصر تا ۸ شب تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل نیز با همین شماره ها تماس بگیرید.

کلام آخر

در این مقاله با بهترین دکتر زردی نوزادان در تهرانپارس (محله ای در شرق شهر تهران) آشنا شدیم. همچنین در مورد نحوه تشخیص زردی نوزاد در منزل یا توسط پزشک نیز مطالبی آموختیم. چنانچه نوزاد دلبند شما درگیر زردی است هرچه سریعتر به پزشک متخصص نوزادان و کودکان مراجعه نمایید تا اقدامات لازم برای درمان نوزاد صورت گیرد.

به طور معمول با استفاده از دستگاه زردی و اصلاح تغذیه مادر شیرده می توان زردی نوزاد را درمان کرد ولی اگر زردی نوزاد شدید باشد اقداماتی نظیر تعویض خون نوزاد در بیمارستان تنها راه درمان زردی نوزاد است.

بهترین دکتر زردی نوزادان در تهرانپارس رزرو نوبت تلفنی

یاهو سلامت ، کلینیک تخصصی درمان زردی نوزادان در تهرانپارس

یاهو سلامت کلینیک تخصصی ختنه نوزادان در محله تهرانپارس تهران آماده ارائه خدمات درمان زردی نوزادان ، ختنه به روش سنتی و حلقه ، درمان تنگی مجرای ادرار ، واکسیناسیون و … توسط پزشک متخصص نوزادان و کودکان دکتر عباس معین و همچنین اجاره دستگاه زردی نوزادان به سرتاسر تهران می باشد. در اینستاگرام دکتر معین می توانید ویدیوهای مربوط به کلینیک و اتاق ختنه را مشاهده کنید. برای رزرو نوبت تلفنی با شماره تلفن های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۱۹۰۹۴۸۴۳۲ تماس حاصل فرمایید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo