درمان زردی نوزاد اجاره دستگاه زردی نوزاد مقالات علمی

بهترین دکتر زردی نوزادان در شرق تهران


Warning: getimagesize(https://www.yahoosalamat.com/wp-content/uploads/2024/07/بهترین-دکتر-زردی-نوزادان-در-شرق-تهران-1.jpg): Failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/aanrmxsf/public_html/wp-content/themes/medizin/framework/class-image.php on line 120
بهترین دکتر زردی نوزادان در شرق تهران کلینیک یاهوسلامت

بهترین دکتر زردی نوزادان در شرق تهران

معرفی بهترین دکتر زردی نوزادان در شرق تهران 

زردی نوزادان (Neonatal jaundice) از مشکلات رایج در بدو تولد بسیاری از نوزادان است. این عارضه به دلیل وجود بیش از حد بیلی روبین در خون نوزاد به وجود می آید ولی در اغلب نوزادان به طور طبیعی پس از چند روز از بین می رود. اما برخی دیگر از نوزادان نیاز به درمان از طریق دستگاه زردی و یا درمان های دیگر در مراکز درمانی و بیمارستانها دارند.

اگر به تازگی صاحب نوزادی شده اید و با مشکل زردی نوزاد روبرو هستید احتمالا به دنبال بهترین دکتر در نزدیکی محل زندگی خود می گردید. در این مقاله به معرفی بهترین دکتر زردی نوزادان در شرق تهران می پردازیم پس با کلینیک یاهوسلامت در ادامه مطلب همراه باشید.

راههای تشخیص زردی نوزاد چیست؟

قبل از اینکه به معرفی بهترین دکتر زردی نوزادان در شرق تهران بپردازیم بهتر است در مورد راههای تشخیص زردی نوزادان مطالبی بدانیم. همانطور که گفتیم زردی نوزاد می تواند درجات متفاوتی داشته باشد و از یک زردی خفیف تا شدید بروز کند. اما لازم است ۲ تا ۳ روز پس از تولد نوزاد برای معاینات اولیه به پزشک متخصص نوزادان مراجعه کنید تا چنانچه زردی در نوزاد شما دیده شود برای درمان اقدامات لازم انجام گیرد.

سهل انگاری در درمان بیماری زردی می تواند تبعات جبران ناپذیری برای فرزند شما داشته باشد پس بهتر است برای راحت شدن خیال خود ، نوزاد خود را تحت معاینه پزشک متخصص نوزادان قرار دهید. در اینجا با برخی از راههای تشخیص زردی در نوزاد توسط پزشک آشنا می شویم :

  • معاینه فیزیکی از پوست صورت ، بدن و چشمهای نوزاد
  • آزمایش خون نوزاد
  • تست بیلی روبین با دستگاه بیلی روبینومتر
بهترین دکتر زردی نوزادان در شرق تهران درمان خانگی

راههای درمان زردی نوزاد چیست؟

زردی نوزاد در صورت خفیف بودن بین ۲ تا ۳ هفته طول می کشد تا بهبود پیدا کند و می توان از دستگاه زردی نوزاد در منزل برای کمک به تسریع بهبود نوزاد استفاده کرد. چنانچه قصد اجاره دستگاه زردی نوزاد را دارید می توانید با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۱۹۰۹۴۸۴۳۲ تماس گرفته و درخواست اجاره دستگاه از کلینیک یاهوسلامت داشته باشید. در درمان زردی باید سطح بیلی روبین خون را کاهش داد. در اینجا با چند روش درمان زردی نوزاد آشنا می شویم.

فتوتراپی یا نوردرمانی

در این روش نوزاد در زیر لامپ مخصوص که نور آن طیف آبی – سبز است قرار می گیرد. این نور ساختار و شکل مولکولهای بیلی روبین موجود در خون را تغییر داده و موجب دفع آنها از طریق ادرار و مدفوع می شود. در این روش نوزاد به صورت برهنه و تنها با پوشک و عینک محافظ در دستگاه قرار می گیرد. همانطور که گفتیم اگر نوزاد زردی داشته باشد می توان با اجاره دستگاه زردی در منزل اقدام به درمان نوزاد کرد که این تصمیم با تشخیص پزشک متخصص نوزادان خواهد بود.

تزریق ایمونوگلوبولین داخل وریدی

اگر زردی به دلیل تفاوت گروه خونی نوزاد و مادر باشد نوعی آنتی بادی از خون مادر به خون نوزاد انتقال پیدا می کند که موجب شکستن سریع گلبولهای قرمز خون نوزاد می شود. تزریق ایمونوگلوبولین داخل وریدی موجب می شود سطح این آنتی بادی کاهش پیدا کند و زردی نوزاد کاهش پیدا کند.

تعویض خون

اگر زردی نوزاد با درمان های دیگر کاهش پیدا نکرد نیاز به تعویض خون نوزاد می باشد. در این روش مقداری از خون نوزاد گرفته می شود و با خون اهدایی از فرد دیگر جایگزین می شود. در این صورت آنتی بادی های مادر و بیلی روبین موجود در خون رقیق شده و موجب کاهش زردی در نوزاد می شود. این روش تنها در بخش NICU (بخش مراقبت های ویژه نوزادان) انجام می گردد.

بهترین دکتر زردی نوزادان در شرق تهران اجاره دستگاه زردی

بهترین دکتر زردی نوزادان در شرق تهران

اگر در محدوده شرق تهران ساکن هستید می توانید برای معاینه و درمان زردی نوزاد خود به کلینیک یاهوسلامت به مدیریت دکتر عباس معین مراجعه کنید. دکتر عباس معین متخصص نوزادان و کودکان با بیش از ۲۲ سال سابقه در زمینه درمان بیماری های نوزادان و کودکان ، انجام ختنه به روش سنتی و حلقه بدون درد ، بیهوشی و خونریزی ، درمان زردی ، درمان تنگی مجرای ادراری و … آماده ارائه خدمات پزشکی به نوزادان و کودکان شما در کلینیک یاهوسلامت می باشند. 

کلینیک دکتر معین در محله تهرانپارس تهران واقع شده و از سراسر شهر تهران و شهرستانهای اطراف برای درمان زردی نوزادان به کلینیک یاهوسلامت مراجعه صورت می گیرد. علاوه بر این اجاره دستگاه زردی نیز در این کلینیک انجام می شود که شما می توانید در مواردی که نوزادتان زردی دارد با اجاره دستگاه زردی در منزل به بهبود فرزند خود کمک کنید.

آدرس بهترین دکتر زردی نوزادان در شرق تهران

اگر در محله های تهرانپارس ، نارمک ، حکیمیه ، افسریه ، شمیران نو و سایر محلات شرق تهران ساکن هستید می توانید با صرف وقت کمی خود را به کلینیک بهترین دکتر زردی نوزادان در شرق تهران برسانید. کلینیک یاهوسلامت به مدیریت دکتر عباس معین (بهترین دکتر زردی نوزادان در شرق تهران) در تهرانپارس ، بین فلکه دوم و چهارراه تیرانداز ، نبش خیابان ۱۶۲ غربی ، پلاک ۱ واحد ۱ واقع شده است. شما می توانید قبل از حضور در کلینیک با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۱۹۰۹۴۸۴۳۲ در ساعات ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۴ عصر تا ۸ شب تماس گرفته و نوبت خود را به صورت تلفنی رزرو نمایید.

پیشنهاد می کنیم مقاله اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران را مطالعه فرمایید. 

بهترین دکتر زردی نوزادان در شرق تهران آدرس بهترین دکتر زردی

کلام آخر

در این مقاله با راههای تشخیص و درمان زردی نوزادان و همچنین بهترین دکتر زردی نوزادان در شرق تهران آشنا شدیم. شما می توانید با مراجعه به کلینیک یاهوسلامت نوزاد خود را مورد معاینات اولیه قرار دهید. چنانچه نوزاد نیاز به درمان زردی داشت می توان با اجاره دستگاه زردی از این مرکز به درمان زردی نوزاد در منزل پرداخت. علاوه بر این در صورتی که قصد ختنه نوزاد پسر خود را داشته باشید می توانید بدون درد و خونریزی و بیهوشی ختنه به روش حلقه یا سنتی را به دکتر معین بسپارید.

کلینیک تخصصی یاهوسلامت در زمینه درمان بیماری های نوزادان و کودکان فعالیت می کند و شما می توانید با خیال راحت کلیه کارهای درمانی و کلینیکی خود را به دکتر معین بسپارید. از سوی دیگر فضای کلینیک یاهوسلامت کاملا متناسب با روحیه کودکان طراحی شده تا والدین و کودکان در این فضا استرس کمتری را تجربه کنند. کافیست برای رزرو نوبت با شماره های کلینیک تماس بگیرید.

یاهو سلامت ، کلینیک تخصصی درمان زردی نوزادان در شرق تهران

یاهو سلامت کلینیک تخصصی ختنه نوزادان در محله تهرانپارس تهران آماده ارائه خدمات درمان زردی نوزادان ،  ختنه ، درمان تنگی مجرای ادرار ، واکسیناسیون و … توسط پزشک متخصص دکتر عباس معین و همچنین اجاره دستگاه زردی نوزادان به سرتاسر تهران می باشد. در اینستاگرام دکتر معین می توانید ویدیوهای مربوط به کلینیک و اتاق ختنه را مشاهده کنید. 

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo