مقالات علمی

بهترین متخصص نوزادان در دماوند


Warning: getimagesize(https://www.yahoosalamat.com/wp-content/uploads/2024/07/بهترین-متخصص-نوزادان-در-دماوند-0.jpg): Failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/aanrmxsf/public_html/wp-content/themes/medizin/framework/class-image.php on line 120
بهترین متخصص نوزادان در دماوند یاهوسلامت

بهترین متخصص نوزادان در دماوند

بهترین متخصص نوزادان در دماوند

شهرستان دماوند یکی از شهرستانهای سرسبز استان تهران است که در ۴۵ کیلومتری تهران واقع شده است. بسیاری از ساکنان شهرستان دماوند برای دریافت خدمات پزشکی به شهر تهران مراجعه می کنند و به دلیل واقع شدن این شهرستان در شرق شهر تهران بیشترین خدمات از این ناحیه دریافت می شود.

کلینیک تخصصی یاهوسلامت که به صورت تخصصی به درمان بیماری های کودکان و نوزادان می پردازد همواره پذیرای عزیزان از شهر دماوند بوده است و می توان گفت دکتر عباس معین (مدیریت یاهوسلامت) بهترین متخصص نوزادان در دماوند به حساب می آید. در این مقاله قصد داریم بیشتر با کلینیک یاهوسلامت و دکتر عباس معین بعنوان بهترین متخصص نوزادان در دماوند آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

کلینیک یاهوسلامت کجاست؟

کلینیک یاهوسلامت که با نام کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران نیز شناخته می شود علاوه بر انجام ختنه به روش سنتی و حلقه به درمان انواع بیماری های نوزادان و کودکان و ارائه خدمات پزشکی به آنها اشتغال دارد. این مرکز پزشکی در محله تهرانپارس که یکی از معروف ترین و پرجمعیت ترین محله های شرق تهران است واقع شده است.

برای مراجعه به کلینیک یاهوسلامت به آدرس تهرانپارس ، بین فلکه دوم و چهارراه تیرانداز ، نبش ۱۶۲ غربی ، پلاک ۱ واحد ۱ مراجعه نمایید. شما می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۴ عصر تا ۸ شب به کلینیک مراجعه کنید. لازم به ذکر است قبل از حضور در کلینیک باید نسبت به رزرو نوبت تلفنی از طریق شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ اقدام نمایید.

بهترین متخصص نوزادان در دماوند انجام ختنه سنتی و حلقه

برخی از خدمات دکتر عباس معین در کلینیک یاهوسلامت

دکتر عباس معین که متخصص نوزادان و کودکان می باشند شناخت و درمان بیماری های اطفال را در سنین مختلف انجام می دهند و در صورتی که نیاز به اقدامات تخصصی تر در زمینه های گوناگون پزشکی باشد شما را به پزشکان متخصص دیگر ارجاع می دهند. برخی از خدمات دکتر عباس معین (بهترین متخصص نوزادان در دماوند) در کلینیک یاهوسلامت به شرح زیر است:

  • انجام ختنه به روش سنتی و حلقه
  • درمان زردی نوزادان
  • انجام واکسیناسیون
  • درمان تنگی مجرای ادراری کودکان
  • جراحی های سرپایی
  • پیرسینگ و سوراخ کردن گوش
  • شنوایی سنجی
  • تست نوار قلب
  • تشخیص و درمان انواع بیماریهای عفونی و غیرعفونی نوزادان و کودکان
  • و …

انجام ختنه به روش حلقه یا سنتی در دماوند

با توجه به فاصله نزدیک دماوند با کلینیک یاهوسلامت ، والدین زیادی از شهر دماوند برای انجام ختنه بدون درد، خونریزی و بیهوشی نوزادان و کودکان خود به این کلینیک مراجعه می کنند. شما می توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام دکتر عباس معین ویدیوهای مربوط به اتاق ختنه را مشاهده کنید و از کیفیت کار و فضای کلینیک مطمئن شوید.

دکتر عباس معین بیش از ۲۲ سال سابقه در زمینه انجام تخصصی ختنه به روش حلقه و سنتی دارند و شما می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه از ناراحتی فرزند دلبندتان انجام این کار را به دکتر معین بسپارید.

مقاله مرتبط : ختنه نوزاد در دماوند

بهترین متخصص نوزادان در دماوند درمان زردی

اجاره دستگاه زردی در دماوند

بیماری زردی عارضه ای است که برای برخی از نوزادان در روزهای اول تولد پیش می آید و برخی از این نوزادان بدون درمان خاصی بهبود پیدا می کنند. ولی برای برخی دیگر از نوزادان که درجه حادتری از این بیماری را تجربه می کنند نیاز به اقدامات جدی تری دارند. اجاره دستگاه زردی در منزل و قرار دادن نوزاد در دستگاه می تواند کمک شایانی به از بین رفتن زردی نوزاد داشته باشد.

اجاره دستگاه زردی در کلینیک یاهوسلامت انجام می شود و دکتر عباس معین پزشک متخصص نوزادان و کودکان با معاینه نوزاد شما متوجه درجه و میزان زردی نوزاد خواهد شد. با توجه به میزان زردی نوزاد توصیه های بهداشتی و پزشکی لازم به والدین درخصوص بهبود سریعتر زردی نوزاد توسط دکتر معین به والدین ارائه می شود. شما می توانید برای اطلاع از هزینه اجاره دستگاه زردی نوزاد با کلینیک یاهوسلامت تماس بگیرید.

بهترین متخصص نوزادان در دماوند کیست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم دکتر عباس معین یکی از بهترین متخصص نوزادان در دماوند و در استان تهران است و سالهاست که به ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به نوزادان و کودکان اشتغال دارد. فضای کلینیک دکتر معین کاملا متناسب با روحیه کودکان طراحی شده تا آنها در وقت مراجعه به کلینیک دچار استرس و اضطراب فضاهای درمانی نشوند.

برخورد دکتر معین با کودکان بسیار صمیمانه است و این ارتباط موثر میان پزشک و بیمار می تواند روند درمان را بهتر پیش ببرد. ما در کلینیک تخصصی یاهوسلامت برای ارتقاء سلامت فرزندان دلبند شما تلاش می کنیم و بهترین خدمات را به شما ارائه می دهیم.

بهترین متخصص نوزادان در دماوند هزینه ویزیت

کلام آخر

در این مقاله با بهترین متخصص نوزادان در دماوند آشنا شدیم. همچنین با کلینیک تخصصی یاهوسلامت و ارائه خدمات پزشکی دکتر عباس معین بیشتر آشنا شدیم. چنانچه در هر نقطه از شهر تهران و یا شهرستان های اطراف نظیر دماوند هستید می توانید با رزرو نوبت تلفنی و در موعد مقرر در کلینیک حضور داشته باشید و بدون معطلی نسبت به درمان بیماری های نوزادان و کودکان خود و دریافت خدمات پزشکی از این مرکز اقدام کنید.

کلینیک تخصصی نوزادان و کودکان یاهوسلامت

کلینیک یاهوسلامت به مدیریت دکتر عباس معین (متخصص نوزادان و کودکان) آماده ارائه خدمات کلینیکی از جمله ختنه ( سنتی و حلقه)، انواع جراحی های سرپایی ، رفع تنگی مجرای ادراری ، درمان زردی نوزادان ، شنوایی سنجی ، واکسیناسیون ، سوراخ کردن گوش و … به شما عزیزان می باشد.

همچنین شما می توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام دکتر عباس معین شاهد ویدیوهای اتاق ختنه و وقایع کلینیک یاهوسلامت باشید. برای جلوگیری از معطلی در کلینیک قبل از مراجعه حتما نسبت به دریافت نوبت تلفنی با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ اقدام نمایید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo