مقالات علمی

بهترین متخصص نوزادان در پاکدشت


Warning: getimagesize(https://www.yahoosalamat.com/wp-content/uploads/2024/07/بهترین-متخصص-نوزادان-در-پاکدشت-00.jpg): Failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/aanrmxsf/public_html/wp-content/themes/medizin/framework/class-image.php on line 120
بهترین متخصص نوزادان در پاکدشت کلینیک یاهوسلامت

بهترین متخصص نوزادان در پاکدشت

نوزادان موجوداتی پاک و معصوم هستند که به امانت به ما والدین سپرده شده اند. نگهداری و مراقبت از این موجود حساس و ظریف در برابر آسیب ها و بیماری ها یکی از وظایف اصلی والدین است. در زمان بروز بیماریها مراجعه به موقع و درمان سریع می تواند از مشکلات بزرگتر در آینده نوزاد و کودک پیشگیری نماید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین متخصص نوزادان در پاکدشت بپردازیم.

پاکدشت یکی از شهرستانهای جنوب شرق شهر تهران است که جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر دارد. با توجه به رشد جمعیت در این منطقه و جمعیت جوان آن ، لزوم استفاده از خدمات درمانی و بهداشتی برای نوزادان و کودکان به شدت احساس می شود.

چنانچه در ناحیه پاکدشت و یا سایر شهرستان های اطراف تهران ساکن هستید و به دنبال بهترین متخصص نوزادان در پاکدشت می گردید مطالعه این مقاله را از دست ندهید. کلینیک تخصصی یاهوسلامت که به صورت تخصصی به ارائه خدمات پزشکی و درمانی به نوزادان و کودکان اشتغال دارد شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

وظایف پزشک متخصص نوزادان چیست؟

همانطور که گفتیم نوزادان به دلیل شرایط ویژه ای که دارند نیاز به مراقبت های پزشکی خاص و ویژه ای نیز دارند. در اینجا قبل از معرفی بهترین متخصص نوزادان در پاکدشت لازم است با چند مورد از وظایف پزشک متخصص نوزادان و کودکان آشنا شویم:

۱- کنترل و چکاپ نوزاد در دوره های مشخص

در دوره های زمانی تعیین شده و مشخص پزشک متخصص نوزادان وضعیت وزن ، قد و رشد نوزاد و کودک را مورد اندازه گیری و بررسی قرار می دهد. همین طور وضعیت شنوایی و بینایی نوزاد و کودک باید در هر بار معاینه چک شود تا مشکلی از این نظر وجود نداشته باشد.

بهترین متخصص نوزادان در پاکدشت رزرو آنلاین

۲- بررسی عملکرد و سلامت اندامهای داخلی بدن

اندام های حیاتی بدن نظیر قلب ، کلیه ها، ریه ها ، مجاری ادراری و … باید در فواصل زمانی معین مورد معاینه قرار گیرد تا در صورت بروز مشکلی در عملکرد آنها بتوان هرچه سریعتر اقدامات پزشکی را انجام داد. برخی نوزادان با نقص هایی در ساختار قلب ، کلیه ها و … به دنیا می آیند که با معاینات اولیه می توان به آنها پی برد و برای درمان آنها اقدام کرد. مسئله زمان در بیماری های مربوط به نوزادان و کودکان بسیار حائز اهمیت است.

۳- بررسی سلامت پوست نوزاد و کودک

از آنجا که نوزادان و کودکان پوست های بسیار حساسی دارند از پوست آنها باید مراقبت بیشتری صورت گیرد. محافظت از پوست نوزادان در برابر اشعه مضر آفتاب ، پوشاندن لباس های با الیاف طبیعی و لطیف ، استفاده از شوینده های مخصوص نوزادان برای استحمام و … همگی از موارد نگهداری از نوزاد توسط والدین می باشد. اما پزشک متخصص نوزادان در هر بار مراجعه والدین و نوزاد به مطب پوست نوزاد را از نظر وجود جوش ، کهیر ، سوختگی و … مورد معاینه قرار می دهد تا در صورت بروز مشکل اقدام به درمان آن نماید.

۴- بررسی وضعیت واکسیناسیون نوزاد

همانطور که می دانید نوزادان در فواصل زمانی تعیین شده پس از تولد باید در برابر برخی بیماریها واکسینه شوند. انجام واکسیناسیون نوزاد توسط پزشک متخصص نوزادان انجام می شود. پزشک متخصص وظیفه دارد تا برنامه واکسیناسیون نوزاد را مورد بررسی قرار داده و از اجراء درست و کامل آن مطمئن شود.

۵- بررسی وضعیت رژیم غذایی نوزادان و کودکان

نوزادان تا چند ماه اول تولد نیاز به غذایی جز شیر مادر یا شیرخشک ندارند. پس از گذشت چند ماه می توان با غذاهای ساده و به صورت کمکی کودک را تغذیه کرد. پزشک متخصص نوزادان و کودکان می تواند طبق اظهارات والدین به اصلاح رژیم غذایی کودک در صورت نادرست بودن کمک کند. پزشک متخصص نوزادان و کودکان می تواند پیشنهاداتی در خصوص تغذیه بهتر نوزاد و کودک به مادران ارائه دهد.

مقاله پیشنهادی : ختنه نوزاد در پاکدشت

بهترین متخصص نوزادان در پاکدشت ختنه نوزاد

۶- شناسایی و درمان بیماریهای نوزادان و کودکان

نوزادان و کودکان از سیستم ایمنی ضعیف تری نسبت به افراد عادی برخوردارند و به همین دلیل امکان ابتلاء به انواع بیماریها در آنها وجود دارد. پزشک متخصص نوزادان و کودکان باید اطلاعات کاملی در مورد انواع بیماری های نوزادان داشته باشد و در صورت بروز بیماری راههای درمانی مناسب را برای نوزاد و کودک به کار بندد.

۷- ارجاع بیمار به سایر پزشکان متخصص در صورت نیاز

برخی از نوزادان و کودکان به بیماری های اکتسابی یا ژنتیکی دچار هستند که نیاز به تخصص ویژه در این زمینه وجود دارد. مثلا نوزادی که با نقص مادرزادی دریچه قلب به دنیا آمده باید تحت مراقبت و درمان توسط پزشک متخصص قلب و عروق قرار گیرد. همچنین سایر بیماری ها نظیر بیماری های حاد کلیوی باید توسط پزشک نفرولوژی کودکان مورد بررسی و درمان قرار گیرد. حتی برخی بیمارستانها به صورت تخصصی در زمینه بیماری های مربوط به کودکان و نوزادان به فعالیت مشغولند. پزشک متخصص نوزادان و کودکان باید در زمان نیاز بیمار خود را به پزشک متخصص در زمینه بیماری کودک ارجاع دهد تا اقدامات تخصصی تری در مورد بیماری او انجام شود.

معرفی بهترین متخصص نوزادان در پاکدشت

با توجه به وظایفی که در بالا به آن اشاره کرد لازم است تا بهترین پزشک متخصص نوزادان و کودکان را برای کودک و نوزاد خود برگزینیم. دکتر عباس معین متخصص نوزادان و کودکان با بیش از ۲۲ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پزشکی به نوزادان و کودکان از قبیل انجام ختنه به روش سنتی و حلقه ، درمان زردی ، رفع تنگی مجرای ادراری ، جراحی های سرپایی ، واکسیناسیون ، شنوایی سنجی ، تست نوار قلب و … همواره در خدمت مردم خوب پاکدشت بوده است.

چنانچه همواره به دنبال بهترین ها هستید بهترین متخصص نوزادان در پاکدشت دکتر عباس معین هستند که مدیریت کلینیک یاهوسلامت (کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران) را به عهده دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک در تماس باشید.

بهترین متخصص نوزادان در پاکدشت درمان زردی

آدرس بهترین متخصص نوزادان در پاکدشت

کلینیک یاهوسلامت به مدیریت دکتر عباس معین در شهر تهران و محله تهرانپارس واقع شده است. اما از آنجا که مسافت زیادی میان منطقه پاکدشت تا تهرانپارس وجود ندارد می توان گفت که دکتر معین بهترین متخصص نوزادان در پاکدشت نیز محسوب می شوند. برای مراجعه به کلینیک یاهوسلامت به آدرس تهران ، تهرانپارس ، بین فلکه دوم و چهارراه تیرانداز، نبش خیابان ۱۶۲ غربی ، پلاک یک ، واحد یک مراجعه نمایید.

شماره تلفن های کلینیک برای رزرو نوبت تلفنی ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ می باشد. لطفا قبل از حضور در کلینیک اقدام به رزرو نوبت تلفنی کنید تا دچار معطلی در کلینیک و به تاخیر افتادن خدمات پزشکی برای خود نشوید. شما می توانید از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۴ عصر تا ۸ شب اقدام به رزرو نوبت تلفنی از کلینیک یاهوسلامت نمایید.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی بهترین متخصص نوزادان پاکدشت پرداختیم. دکتر عباس معین که بیش از دو دهه به ارائه خدمات پزشکی به نوزادان و کودکان در شهر تهران اشتغال داشته اند بدون شک یکی از بهترین های شهر تهران و کشور هستند. مراجعه به پزشک متخصص ، آگاه و با تجربه بیش از طی مسافت و نزدیکی یا دوری پزشک دارای اهمیت است. فضای کلینیک یاهوسلامت کاملا متناسب با روحیه شاد و کودکانه اطفال طراحی شده تا از استرس کودکان و والدین در این فضا کاسته شود. منتظر حضور شما در کلینیک یاهوسلامت هستیم.

بهترین متخصص نوزادان در پاکدشت شماره تلفن

کلینیک تخصصی یاهوسلامت

در کلینیک یاهوسلامت به مدیریت دکتر عباس معین ارائه خدمات پزشکی از جمله ختنه به روش سنتی و حلقه ، جراحی تنگی مجرای ادرار ، جراحی های سرپایی ، درمان زردی نوزادان و … انجام می شود . ویدیوهای اتاق ختنه در پیج اینستاگرام دکتر عباس معین قابل مشاهده است و شما می توانید با فضای کلینیک و اتفاقاتی که در اتاق ختنه رخ می دهد بیشتر آشنا شوید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo