ختنه مقالات علمی

ختنه نوزاد در شمیران نو

ختنه نوزاد در شمیران نو کلینیک یاهوسلامت

ختنه نوزاد در شمیران نو

ختنه نوزاد در شمیران نو

ختنه یکی از عمل های توصیه شده در دین اسلام است و از نظر پزشکی نیز فواید زیادی برای آن شناخته شده است. در کشور ما به دلیل اکثریت مسلمان ، اغلب نوزادانی که به دنیا می آیند در همان روزهای اول یا نهایتا دو تا سه ماه اول تولد ختنه می شوند. انجام ختنه فرزند حتما برای والدین که راضی به درد و ناراحتی کودک خود نیستند سخت و دشوار است ولی با توجه به فوایدی که ختنه به دنبال دارد باید این مرحله را با کمترین درد و ناراحتی نوزاد یا کودک پشت سر گذاشت.

در این مقاله قصد داریم به موضوع ختنه نوزاد در شمیران نو از محلات شمال شرق تهران بپردازیم پس تا پایان مطلب با کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) همراه باشید. برای ختنه نوزاد و یا استفاده از سایر خدمات درمانی کلینیک یاهوسلامت می توانید با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس بگیرید.

ختنه نوزاد در شمیران نو

ختنه نوزادان پسر در برخی مواقع در روزهای ابتدای تولد انجام می شود اما توصیه اغلب پزشکان انجام ختنه در ۲۰ تا ۵۰ روزگی نوزاد می باشد. چنانچه نوزاد وضعیت ثابتی از نظر سلامتی نداشته باشد و یا اندازه آلت کوچکتر از حالت عادی باشد این عمل یک تا دو ماه به تعویق می افتد. زمان انجام ختنه توسط پزشک متخصص اطفال و با توجه به جثه نوزاد ، اندازه آلت و سایر موارد تعیین می شود.

اگر در محله شمیران نو و یا سایر محلات شرق و شمال شرق تهران ساکن هستید می توانید برای ختنه نوزادان خود به کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) واقع در تهرانپارس مراجعه نمایید. این کلینیک یکی از مراکز معتبر پزشکی است که بیش از دو دهه از شروع فعالیت آن می گذرد.

این مرکز توسط دکتر عباس معین متخصص نوزادان و کودکان اداره می شود و کلیه عمل های ختنه، جراحی های سرپایی، رفع تنگی مجرای ادراری و … توسط شخص ایشان انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت می توانید با شماره های کلینیک در تماس باشید.

ختنه نوزاد در شمیران نو به روش حلقه

تعرفه ختنه نوزاد در شمیران نو

ختنه نوزاد در هر کلینیک تعرفه خاص خود را دارد که با توجه به عوامل گوناگونی نظیر نوع ختنه (حلقه یا سنتی) ، محل کلینیک، استفاده از وسایل جانبی نظیر محافظ ختنه و … تعیین می گردد. در کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) انجام ختنه با رعایت حال مراجعان و با تعرفه ای منصفانه انجام می شود. جهت اطلاع از هزینه ختنه نوزاد در شمیران نو می توانید با کلینیک یاهوسلامت در تماس باشید.

بهترین کلینیک ختنه نوزاد در شمیران نو

برای بسیاری از والدین پیدا کردن مرکزی معتبر برای ختنه نوزاد یک چالش محسوب می شود. خصوصا که والدین ترجیح می دهند به کلینیکی در نزدیکی محل زندگی خود مراجعه نمایند. کلینیک یاهوسلامت در محدوده شمال شرق تهران و در محله تهرانپارس واقع شده است.

بسیاری از کودکان و نوزادانی که به این کلینیک برای ختنه آورده می شوند از محلات تهرانپارس، نارمک، دماوند، حکیمیه، شمیران نو، پاکدشت، قیامدشت، افسریه و … هستند ولی به دلیل تبحر دکتر عباس معین و خدمات کلینیکی خوبی که در این مرکز ارائه می شود از سراسر تهران و شهرستانهای اطراف نیز همه روزه مراجعانی وجود دارند.

آدرس کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) واقع در تهرانپارس ، بین فلکه دوم و چهارراه تیرانداز ، نبش خیابان ۱۶۲ غربی ، پلاک ۱ واحد ۱ می باشد. شما می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲ ظهر و از ۴ بعدازظهر تا ۸ شب برای انجام ختنه ، درمان زردی ، جراحی سرپایی و سایر خدمات کلینیکی مراجعه نمایید. شماره تلفن های کلینیک برای رزرو نوبت تلفنی ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ می باشد.

ختنه نوزاد در شمیران نو تعرفه ختنه نوزاد

کلام آخر

در این مقاله با موضوع ختنه نوزاد در شمیران نو در خدمت شما عزیزان بودیم. اگر سلامت فرزند دلبندتان برایتان اهمیت دارد در انتخاب کلینیک و پزشک مناسب برای ختنه فرزند خود نهایت دقت را داشته باشید. این عمل تنها یک بار در زندگی او رخ خواهد داد و اگر اشتباهی در این عمل صورت گیرد و یا افراد با تخصص کم اقدام به این کار نمایند عواقب سختی برای او رقم خواهد خورد. پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی یاهوسلامت و دکتر عباس معین متخصص نوزادان و کودکان برای انجام ختنه به روش های سنتی یا حلقه می باشد.

کلینیک تخصصی یاهوسلامت

در کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) به مدیریت دکتر عباس معین ارائه خدمات پزشکی نوزادان و کودکان از جمله ختنه با روشهای حلقه و سنتی ، جراحی های مربوط به تنگی مجرای ادراری ، تشخیص و درمان زردی نوزادان، انواع جراحی های سرپایی ، اجاره دستگاه زردی و … انجام می شود. علاوه بر این سایر خدمات کلینیکی و پزشکی از قبیل تست قند خون، واکسیناسیون ، پیرسینگ ، سوراخ کردن گوش ، شنوایی سنجی ، تست فشار خون و … نیز در این مرکز انجام می شود.

اگر مایل به انجام ختنه نوزاد خود در کلینیک یاهوسلامت هستید می توانید ویدیوهای اتاق ختنه در پیج اینستاگرامی دکتر معین را مشاهده نموده و با خیال راحت نسبت به رزرو تلفنی در این مرکز اقدام کنید. برای رزرو نوبت می توانید با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ در ساعات ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۴ عصر تا ۸ شب تماس حاصل فرمایید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo