ویزیت آنلاین دکتر عباس معین

ویزیت آنلاین دکتر عباس معین

  • لطفا قبل از پر کردن فرم و پرداخت هزینه ، این راهنما را به طور کامل مطالعه فرمایید.
  • این لینک فقط مربوط به ویزیت آنلاین هست. جهت دریافت نوبت حضوری فقط با مطب تماس بگیرید.
  • درصورتی که بیماری شما اورژانسی است به درمانگاه یا بیمارستان مراجعه کنید چون ممکن است تماس چندین ساعت طول بکشد.
  • در صورت تمایل به مشاوره تلفنی با پزشک ، شما می توانید با پر کردن فرم و پرداخت هزینه مربوطه ، پاسخ سوالات خود را به صورت تلفنی دریافت نمایید.
  • پس از انجام پرداخت ، پزشک پیامکی حاوی مشخصات و شماره تلفن شما دریافت خواهد کرد و تا چند ساعت آینده با شما تماس خواهد گرفت.
  • توجه داشته باشید زمان تماس پزشک از ۹ صبح تا ۹شب خواهد بود و به درخواست های ثبت شده صرفا در این بازه زمانی پاسخ داده می شود.
  • در صورت عدم پاسخگویی شما پزشک تا ۳ مرتبه در ساعت های آزاد خود با شما تماس خواهد گرفت.
  • مسئولیت در دسترس نبودن ، عدم پاسخگویی و خاموش بودن دستگاه به عهده شما خواهد بود.
  • لطفا در وارد کردن شماره تلفن همراه و جزئیات بیمار دقت فرمایید. مبلغ دریافت شده به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.
  • از سرویس ویزیت آنلاین یاهوسلامت به صورت ۲۴ ساعته ، در هفت روز هفته (حتی روزهای تعطیل) میتوانید استفاده نمایید.

تکمیل فرم و پرداخت هزینه ویزیت آنلاین

از سرویس ویزیت آنلاین یاهوسلامت به صورت ۲۴ ساعته، در هفت روز هفته (حتی روزهای تعطیل) میتوانید استفاده نمایید.
پزشک در اولین فرصت با شما تماس خواهد گرفت. 
ویزیت آنلاین

اطلاعاتی در مورد ویزیت آنلاین پزشکان

برای ویزیت آنلاین پزشکان می‌ توانید از چندین پلتفرم و اپلیکیشن مختلف استفاده کنید. این پلتفرم‌ ها امکان مشاوره‌ پزشکی آنلاین را از طریق تماس تصویری ، صوتی یا چت فراهم می ‌کنند. شما می ‌توانید با استفاده از این سرویس‌ ها به راحتی از هر مکانی با پزشکان متخصص مشورت کنید و مشکلات خود را مطرح کنید. برای استفاده از این سرویس ‌ها کافیست اپلیکیشن مربوطه را دانلود کنید ، ثبت ‌نام کنید و با انتخاب پزشک مورد نظر خود ، زمان ویزیت را تنظیم کنید. این روش می ‌تواند در صرفه ‌جویی در زمان و هزینه بسیار مؤثر باشد.

مراحل استفاده از خدمات ویزیت آنلاین پزشکان

برای استفاده از خدمات ویزیت آنلاین پزشکان ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. انتخاب پلتفرم مناسب : ابتدا باید یک پلتفرم یا اپلیکیشن معتبر را برای ویزیت آنلاین انتخاب کنید. می ‌توانید این اپلیکیشن‌ ها را از فروشگاه ‌های اپلیکیشن مانند گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.
  2. ثبت‌ نام و ساخت حساب کاربری : پس از دانلود اپلیکیشن ، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. معمولاً برای این کار به اطلاعاتی مانند نام ، شماره تلفن ، ایمیل و مشخصات فردی نیاز است.
  3. انتخاب پزشک : پس از ورود به اپلیکیشن ، می ‌توانید بر اساس تخصص مورد نیاز خود ، پزشک مورد نظرتان را جستجو و انتخاب کنید. پلتفرم ‌ها معمولاً اطلاعاتی مانند تخصص ، تجربه کاری ، نظرات بیماران قبلی و هزینه ویزیت را نمایش می‌ دهند.
  4. رزرو زمان ویزیت : پس از انتخاب پزشک ، باید زمان مناسبی برای ویزیت تعیین کنید. بسیاری از اپلیکیشن‌ ها امکان مشاهده زمان‌ های خالی پزشک را فراهم می ‌کنند و شما می‌ توانید براساس زمان خود ، یک وقت ملاقات آنلاین رزرو کنید.
  5. پرداخت هزینه : بعد از رزرو وقت ، باید هزینه ویزیت را پرداخت کنید. اکثر پلتفرم ‌ها از روش ‌های پرداخت آنلاین استفاده می ‌کنند و می ‌توانید با کارت ‌های بانکی این کار را انجام دهید.
  6. انجام ویزیت آنلاین : در زمان تعیین شده ، وارد اپلیکیشن شوید و از طریق تماس تصویری ، صوتی یا چت با پزشک مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید. در این مرحله می ‌توانید مشکلات خود را مطرح کنید و پزشک توصیه‌ های لازم را ارائه خواهد داد.
  7. دریافت نسخه یا توصیه‌ ها : پس از پایان ویزیت ، در صورت نیاز ، پزشک نسخه دارویی یا توصیه ‌های لازم را از طریق اپلیکیشن برای شما ارسال می‌ کند. برخی از پلتفرم ‌ها امکان ارسال نسخه به داروخانه‌ ها را نیز دارند.
  8. پیگیری و مشاوره‌ های بعدی : در صورتی که نیاز به پیگیری یا مشاوره مجدد داشته باشید ، می ‌توانید از طریق همان پلتفرم ویزیت ‌های بعدی را نیز رزرو کنید.

استفاده از خدمات ویزیت آنلاین پزشکان می ‌تواند بسیار راحت و موثر باشد ، به ویژه در مواقعی که نیاز به مراجعه فوری به پزشک دارید یا دسترسی به پزشکان حضوری برای شما دشوار است.

ویزیت آنلاین دکتر عباس معین

کلینیک یاهوسلامت ارائه دهنده خدمات پزشکی به نوزادان، کودکان و بزرگسالان در زمینه های گوناگون درمانی و بهداشتی. 

enemad-logo